Zakładanie konta w Google Tag Manager

Jak założyć konto Google Tag Manager?

Narzędzie, które umożliwi Ci dodanie tagu (skryptu), bez znajomości HTML, CSS czy JavaScript, takie, dzięki któremu do tych czynności nie będziesz musiał zatrudniać programisty, to najlepszy przyjaciel każdego właściciela strony internetowej.

Czytaj więcej
Zakładanie konta w Google Ads

Jak założyć konto Google Ads?

Własną witrynę promujemy na wiele różnych sposobów, sięgając do odpowiednich narzędzi, oraz specjalistycznej wiedzy. Do rozpowszechniania adresu, bardzo często wykorzystujemy dobrze znaną reklamę, wyświetlaną na stronach internetowych oraz w wyszukiwarce Google. Narzędziem, które pozwoli na jej skuteczne stworzenie i wprowadzenie, jest Google Ads.

Czytaj więcej
Jak dodać użytkownika w Google Ads

Jak dodać użytkownika w Google Ads?

Posiadając konto w Google Ads (dawniej Google AdWords), podczas wykorzystywania jego zasobów, może zdarzyć się, że będziesz chciał, bądź musiał udostępnić swoje konto komuś innemu: specjaliście, agencji interaktywnej, czy po prostu własnemu pracownikowi. Jak zatem dodać użytkownika w Google Ads?

Czytaj więcej
Jak dodać użytkownika w Google Analytics

Jak założyć konto w Google Analytics?

Google Analytics to jedne z bardziej znanych narzędzi analitycznych, jeśli chcemy prowadzić skuteczne działania SEO, Google Analytics nam to ułatwi, ponieważ pozwala mierzyć ruch na stronie internetowej oraz zachowanie użytkowników.

Czytaj więcej