Często szukając jakiegoś produktu pojawiają się nam na różnych stronach reklamy z nim związane. Dowiedz się jak to działa.
Czytaj więcejSEO, czyli proces ciągłej optymalizacji
Pozycjonowanie jest ciągłym procesem. Aby uzyskiwać dobre wyniki w Google warto być na bieżąco i poszerzać swoją wiedzę.
Czytaj więcejOptymalizacja e-commerce
Prowadząc sklep internetowy warto zwrócić uwagę na kilka nieoczywistych aspektów ich optymalizacji.
Czytaj więcejO internetowych rewolucjach
Google kształci swoich użytkowników w tematyce związanej z marketingiem internetowych. Przeczytaj czym są Internetowe Rewolucje Google.
Czytaj więcejJak urozmaicić wpisy na stronie?
Na dobry wpis składa się szereg składników, najważniejszy jest tekst, ale warto pamiętać też o ciekawych zdjęciach czy filmach.
Czytaj więcej5 wtyczek, bez których nie może obejść się Twój WordPress
Wtyczki to jedna z największych zalet wordpressa. Pozwalają na szybką rozbudowę systemu.
Czytaj więcejJakie logo dla firmy?
Właściciele firm, którzy dbają o każdy detal w procesie kreowania wizerunku marki, doskonale wiedzą jak ważnym elementem jest logo.
Czytaj więcejProces tworzenia strony internetowej
Strona internetowa to nie tylko grafika i kod. Przed jej stworzeniem należy ustalić cel oraz zidentyfikować grupę odbiorców.
Czytaj więcejCo wpływa na prędkość ładowania strony?
Prędkość ładowania strony to jeden z kluczowych elementów w dzisiejszych czasach. Użytkownicy wymagają aby wyświetlała się ona możliwie jak najszybciej.
Czytaj więcejStrona one page – czy warto decydować się na takie rozwiązanie?
Bardzo popularne strony onepage nie są aż tak dobre pod kątem pozycjonowania. Czy warto się na nie decydować?
Czytaj więcej