Gold Haircare produkuje wysokiej klasy kosmetyki, które są używane nawet na dworze królewskim w Szwecji. W Polsce są przeznaczone głównie do profesjonalnego użytku w salonach fryzjerskich. Wyróżniają się naturalnym składem, eksluzywnym i minimalistycznym designem oraz dbałością o jakość produktów. Podczas rebrandingu materiałów marketingowych i analizy wizerunku firmy we współpracy z polskim oddziałem stworzyliśmy nową stronę internetową.

Nowa witryna internetowa została tak dobrze odebrana, że sami założyciele całej międzynarodowej sieci, której centrala znajduje się w Danii, zainteresowali się projektem. W ten sposób powstał spójny na całą Europę projekt.

Witryna jest typowym przykładem designu dla luksusowej marki, gdzie dominuje biel i czerń, w tym przypadku z dodatkiem złotego koloru. Znajdziemy w niej sporo łagodnych animacji i nowoczesne fonty. Jej dodatkowym atutem jest nastawienie na aktualności o produktach Gold oraz wsparcie kampanii prowadzonych w masowych środkach przekazu.